Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2009

Νάνι, νάνι, νάνι

Άκουσα αυτό το άσμα σήμερα, νομίζω το τραγουδά ο Πουλικάκος, πάντως είναι μπλουζ και πάει πολύ με τις μέρες...
Το ερμηνεύει η παγκόσμια συνείδηση αγκαζέ με την ανθρωπιά μας :
Μην με ενοχλείτε,
τώρα κοιμάμαι
και για κανέναν δεν είμαι εδώ,
Μην προσπαθείτε
δεν ξυπνάμε,
και για κανένανε δεν είμαστε εδώ.
Αν έχετε να μου πείτε κάτι σημαντικό
αφήσατε μήνυμα μετά τον ήχο
το χαρακτηριστικό.
Νάνι νάνι νάνι
μια νύχτα δεν μου φτάνει
θέλω να ονειρευτώ.
Νάνι νάνι νααανι
φέρτε μου ένα ντιβάνι
να πέσω και να ξεραθώ
Αν έχετε να μου πείτε κάτι σημαντικό
αφήσατε μήνυμα μετά τον ήχο
το χαρακτηριστικό.
Μην ενοχλείτε
τώρα κοιμάμαι
και για κανένανε δεν είμαι εδώ
Μην προσπαθείτε
δεν ξυπνάμε
και για κανένανε
δεν είμαι εδώ.
Αν έχετε να μου πείτε κάτι σημαντικό
αφήσατε μήνυμα μετά τον ήχο
το χαρακτηριστικό.
Νάνι ΝΑΝΙ ΝΑΝΙ
Νάνι ΝΑΝΙ ΝΑΝΙ
ΝΑΝΙ ΝΑΝΙ ΝΑΝΙ.
Όνειρα γλυκά μας
ενώ σαν Κρόνοι τρώμε με ευχαρίστηση τα ίδια τα παιδιά μας.
Υ.Γ Αφιερωμένο και στην έννοια του "ανασχηματισμού" (ναι Κωστάκη, έχεις δώσει νέα ερμηνεία για την έννοια) όπως αυτή συναντάται σε οποιοδήποτε νεοελληνικό εννοιολογικό λεξικό. Σλανγκ!

4 σχόλια:

Ανορθόδοξος είπε...

Τώρα αυτός ο ψευτόμαγκας γιατί το σημάδευε το παιδί; Αν το έκανε αυτό κάποιος Παλαιστίνιος δεν θα έπεφταν όλα τα σιενέν πάνω του, ουρλιάζοντας για τους «παρανοϊκούς τρομοκράτες» της Χαμάς;;

Αόρατη Μελάνη είπε...

νάνι νάνι

καληνύχτα γλυκιά μου

πόσο βλιβερά αληθινό

Άθεος είπε...

Νάνι νάνι να κάνουμε εμείς και οι Εβραίοι να σκοτώνουν παιδιά.
Μου είναι ανυπόφορο. Δείτε το video στο τέλος!

qqqjack είπε...

免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片,伊莉討論區,主機代管,虛擬主機,專屬主機,實體主機,獨立主機,網域申請,網頁空間,推薦虛擬主機,網域,網域註冊