Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Η μέρα της γυναίκας και άλλες μαλακίες των αντρών

Ο εσωτερικός διάλογος σε πλάγια.


Την Κυριακή στο περίπτερο, με τα τσιγάρα ο περιπτεράς κοττά μου ένα τριαντάφυλλο με ένα χαμόγελο στα χείλη.

Think fast asigxoriti think fast.

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου επέρασε.

Ο περιπτεράς εσυνειδητοποίησε ότι είμαι η καλύτερη πελάτισσα ever;

Που εν η κάμερα που εν η κάμερα;



Μάλλον το ερωτηματικό μου βλέμμα, το ανοικτό με απορία στόμα και η παύση 3 δευτερολέπτων ετρίγκαρε τον περιπτερά.

«Εεεεεεε..εν για τη μέρα της γυναίκας».

«Αααααα.. (vowels-check).. Ευχαριστώ.»

«Παρακαλώ»


Μεν φανείς αγενής asigxoriti, ΜΕΝ ΦΑΝΕΙΣ ΑΓΕΝΗΣ.


«Γίνεται να σου δώκω πίσω το τριαντάφυλλο τζαι να μου δώσεις ακόμα ένα πακέτο τσιγάρα; Εν να ήταν η καλύτερη χειρονομία για να τιμήσεις τη μέρα, πίστεψέ με.»

«Εεε»

«Έστω ένα αναπτήρα! Α! Το χειμώνα εδιούσετε κρασιά».

«Εχχέ...»

«Αστειεύομαι αστειεύομαι...»


Εν αστειεύκουμαι. Αν δεν έρκουμουν συχνά δαμέ για να αντρέπουμαι που εννα σε ξαναδώ, ήταν να σου πω να μου δώκεις τζαι θκυο αρτσίθκια να φορώ μαζί με την τσιαπατσουλλέ προσπάθεια μιας εφτομάς στο ΡΙΚ με ποιήματα τζαι αφιερώσεις στο γυναικείο κυπριακό κίνημα ή μιας ημέρας που τάχατες θυμάστε ρε να διάτε φκιόρα της μιας λίρας (1.60 ευρώ) για τους αγώνες των γεναικών για τα αυτονόητα.



«Ααα εεχεχεεε ναι εκατάλαβά το».

Την μαννήν τη γύφτισσα. Εν κανεί που της έδωκα λουλούδι φκένει τζαι πουπάνω. Μέρα της γυναίκας λαλούν σου μετά, τίποτε εν τους αξίζει ολάν, ούλλον θέλουν θέλουν θέλουν. Εν να πω του μάστρου του χρόνου να μεν δώκουμε τίποτε.Τζαι της δικής μου κομμένα τα έξω με τις φιλενάδες, κομμένα τζαι τα πουλουκκούθκια τζαι οι αθοδέσμες. Εώκαμε σιηνίν πολλύν νομίζωωω.


«Γεια».

«Ciao».


7 σχόλια:

MARINOS είπε...

:)

Ο καημένος ο περιπτεράς, είπε να κάνει ένα δωράκι με έξυπνο μάρκετιγκ στις γυναικες πελατισσες του, και τον έθαψες!

(Εαν υπήρχε μέρα του άνδρα, τι δώρο θα τους έδινε ο περιπτεράς;;;!)

Eólica είπε...

Χαλόου, Μαρίνο, προφυλακτικά!
Γιου νόου, ο άντρας γαμεί, η γεναίκα μεινίσκει σπίτι τζιαι προσέχει τα κοπελλούθκια (παρέα με ένα τριαντάφυλλο, τα μπουμπούκια στα μπουμπούκια, ξέρεις)

Ασυγχώρητη είπε...

Καλημέρα σας παιδιά. Rise and shiiine.

Μαρίνο πάντως κάμνουν καλό μάρκετιγκ. Αφού μας περιπαίζουν που μας περιπαίζουν (μάρκετιγκ) εγώ έκαμα μιαν εισήγηση για κάτι αποτελεσματικότερο ;) Αν υπήρχε μέρα του άντρα χμμμ.. Πούρα, μιαν πότσα ουίσκι τζαι συμφωνώ με Eolica προφυλακτικά, για να μεν ξιάννουμεν δηλαδή τη ΒΑΣΙΚΗ διαφορά του άντρα από τη γυναίκα.

Ανώνυμος είπε...

Φακκά μου τούτη η μέρα της γυναίκας, σαμπώς τζιαι η γαινέκα εν κάτι το υποδιέστερο του άνδρα τζαι εννεν ον, άρα να της αφιερώσουμε μια μέρα όπως κάμνουμε π.χ. για to aids. Μέρες αφιερώματα κάμνουν σηνηθως στις δισπραγούντες ομάδες πληθυσμού εγώ δεν θέλω να με βάλλουν μεσ το ίδιο καλάθι με τούτους ούλλους. Εγώ είμαι ανθρωπος.

Τζιαι ας πει κάποιος στες συντεχνίες ότι τζινον το ηλίθιο το φτηνιάρικο γαρίφαλλο που μας κοττούν στο σιέρι κάθε χρόνο ή το καθρεφτάκι ή την καρφιτσούλλα εν τα θέλουμε. Θέλουμε να πολεμούν πιο πολλά για μας σαν εργαζόμενοι ανθρωποι.

Unknown είπε...

Εν θέλω να κάμνω τον δικηγόρο του διαβόλου αλλά γιατί εν σας ενοχλεί ας πούμε και η μέρα της μητέρας? Ή μήπως ενοχλεί σας τζιαι τζείνη?

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως σε σχέση με παλιότερες εποχές οι γυναίκες έχουν πολύ περισσότερα δικαιώματα- αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως είμαστε εκεί που θα έπρεπε αλλά είμαστε σε καλό δρόμο (χωματόδρομο).
Δυστυχώς ο φαλλοκρατισμός συνεχίζει να ανθίζει στις μέρες μας όπως και η γενικότερη καταπίεση όλων των ασθενέστερων τάξεων και μειονοτήτων (γκέυ, μετανάστες, εργάτες κλπ).

Ασυγχώρητη είπε...

Τσαρτελλούιν προσωπικά ενοχλεί με η υποκρισία του στυλ: διώ σου ένα "συμβολικό" δώρο αλλά κατά τα άλλα εν σε εκτιμώ, τζαι τούτο το μιλλοσφότζισμα το "πουπάνω πουπάνω" που γίνεται για τέτοιες "σπέσιαλ" μέρες. Ίσως γιαυτό ξιάννω και γενέθλια φίλων, ή άλλες τέτοιες μέρες. Εμένα η εκτίμηση μου εν ολόχρονη :P

Αστερόσκονη εννοείται ότι η κατάσταση είναι καλύτερη από το μεσαίωνα. Δεν είναι όμως ακόμη αυτή που ΠΡΕΠΕΙ να είναι, όπως πολύ σωστά εντοπίζεις.