Respect. De ton arxiepiskopo re! En empike ston kopo na 8kiavasei tin egkyklio, epeidi i3ere ton ypourgo!! En pou en tou tin ekatsan potte dikoi tou alopws.
α ρε ασυγχώρητη... έκαμες πολύ καλά που το έβαλες... μιλήσαν όλοι... μίλησε τζαι ο αρχιεπίσκοπος... τι να πεις... εν πολλά που πρέπει να αλλάξουν και να κάτσουν ούλοι κάτω να τα συζητήσουν διαφορετικά ενα θυμώσει ο αρχιεπίσκοπος τζαι ενά μας κάνει τέττε
Ωωω τι έγινε προασπιστές της δημοκρατίας και της ελευθερίας του λόγου; Ο αρχιεπίσκοπος τζαι ο ΚΑΘΕ πολίτης εν δικαιούται να μιλά; Μόνο για την επανένωση και την νεα τάξη μπορούμε να μιλούμε; Νομίζω ειλικρινά πως αν ζούσαστε επί δευτέρου παγκοσμίου ο Χίτλερ και ο Στάλιν(που είναι και πιο κοντά στην ιδεολογία σας) θα σας είχε σίγουρα για συμβούλους του.
Τα τουρκικά βιβλία κυρά μου γράφουν ότι στην Κύπρο έγινε ειρηνευτική επιχείρηση, ότι το αιγαίο είναι υπό ελληνική "κατοχή" και ότι ο Όμηρος ήταν τούρκος. Εμείς να τα αλλάξουμε ούλλα, να τα παραγράψουμε, να τα ξεχάσουμε οι αδελφοί όμως όχι!
"Θα πούμε στα παιδιά να κάψουν τα βιβλία". Priceless.. :)
Τα δικά μας βιβλία γράφουν 2 σελίδες για την περίοδο 60-74. Priceless.
Προς ανώνυμους-κασσάνδρες,επροσέξετε ότι ένεν εγώ που έκαμα την εκπομπή ρε παιθκιά έννεν; Τι να τον κάμω τον Στάλιν. Κοτζαμ αρχιεπίσκοπο της ιεράς εξέτασης έχουμε δαμέ.
Στο ρεπορτάζ υπήρχε πόλωση. Ήταν φανερό : α) από το άνισο δείγμα διδασκαλίας ενθεν και ένθεν . Δεν μπορείς από τη μια να παρουσιάζεις καθηγητή λυκείου και από την άλλη δασκαλούα των πρώτων τάξεων του δημοτικού. β) δεν επιχειρήθηκε από την δημοσιογράφο επιμελώς καμιά αναφορά στα γεγονότα όπως έλαβαν χώρα. γ) δεν ισχύει αυτό που είπε ο τουρκοκύπριος καθηγητής ότι ο ελληνοκύπριοι το 1960 ήταν οι τριπλάσιοι από τους τουρκοκύπριους. Ήταν οι πενταπλάσιοι. δ) Δεν έγινε παρουσίαση, των αντιμαχώμενων σημείων στα δύο βιβλία, έστω και δειγματολειπτικά. ε) Δεν μας είπαν συγκεκριμένα ποια σημεία άλλαξαν. Το "δεν φταίνε μόνο οι ελληνοκύπριοι αλλά και μεις" δεν μου αρκεί. Και σημειωτέον ότι στα δικά μας βιβλία ποτέ δεν χρεώνουμε τίποτε στους τουρκοκύπριους αλλά τα ρίχνουμε ( και σωστά) στα διχοτομικά σχέδια της Τουρκίας. Και η εισβολή στην οποία αναφερόταν η δασκάλα των Λατσιών έγινε από τους Τούρκους. Ι τι το κακό να μαθαίνουν οι μαθητές το κακό που προκαλεί ο ιμπεριαλισμός μιας επεκτατικής χώρας;) στ)Οι διαφωνίες έρογλου τον οποίο αναφέρουν ως αντιφρονούντα δεν μπορούν να είναι οι αντίστοιχοι του Μίκελλίδη (του δασκάλου) ή του αρχιεπισκόπου. Έπρεπε να μας πουν την στάση του ψευδοΜικελλίδη τους και του μουφτή τους.
Χμμμ. Εν νομίζω η δημοσιογράφος να πήρε θέση με τρόπο που να εκτίθεται η δασκάλα στα Λατσιά. Απλά μάλλον ήθελε να δείξει ότι περιοριζόμαστε κυρίως στο γεγονός της εισβολής χωρίς να αναφερόμαστε σε τι επροηγήθηκε και με έμφαση στις "δικές μας" απώλειες. Το πρόβλημα είναι ότι συνήθως αναφερόμαστε ΜΟΝΟ στην ιμπεριαλιστική τάση της Τουρκίας, διά της μεθόδου της μπαμπουλοποίησης (Εγώ τι θυμούμαι από το σχολείο: Λέμε μια καλή μέρα έγινε το πραξικόπημα, η Τουρκία ηύρε την ευκαιρία και έκανε εισβολή στην Κύπρο με αποτέλεσμα την προσφυγοποίηση τους αγνοουμένους και τις περιουσίες μας. Δείχνουμε φωτογραφίες φρίκης και πόνου. Η τάξη φορτίζεται με συναισθήματα λύπης και αισθήματα μίσους απέναντι στον κατακτητή. Οτιδήποτε έχει το συνθετικό τουρκο- στο υπόλοιπο της ζωής τους, τους προκαλεί αμηχανία μέχρι και απέχθεια.)
Όσον αφορά για το λύκειο και το δημοτικό, ίσως να μεν τους εδιούσαν άδεια να παν. Η ιστορία νομίζω είτε δημοτικό είτε λύκειο έτσι και αλλιώς έχει αναφορές μεταξύ 60-74 πολύ περιορισμένες (εγώ ετοίμασα ειδικό υλικό γιατί στις μικρές τάξεις εκτός από το Δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι δεν υπάρχει πουθενά αλλού αναφορά στα γεγονότα).
Έχεις δίκιο ότι έπρεπε να μιλήσουν στον εκπρόσωπο των τουρκοκυπρίων δασκάλων. Πάντως ο εκπρόσωπος τους ήταν στην τελευταία παγκύπρια συνδιάσκεψη της ΠΟΕΔ πριν τα χριστούγεννα και έκαμε και χαιρετισμό, οπότε ίσως έγινε από παράλειψη της δημοσιογράφου ή εν εμπορούσαν να του μιλήσουν για κάποιο λόγο. Όσον αφορά του μουφτή τους, από ότι ξέρω οι τουρκοκύπριοι εν διούν τόση σημασία στα λεγόμενα εκπροσώπων θρησκευμάτων, μεν σου πω καθόλου.
Εγώ έβαλα το συγκεκριμένο βίντεο γιατί θέλω να μάθω, όσο μπορώ, τι ακούγεται και τι λέγεται από την "άλλη" πλευρά ιδιαίτερα από μέσα μη κυπριακά, επειδή είμαι εκπαιδευτικός. Επήρα και το μπόνους δωράκι του αρχιεπισκόπου βέβαια που μου εκρέμασεν τη σαούνα ως κάτω:P Νομίζω είναι μια καλή πηγή για προβληματισμό όλων μας, ανεξαρτήτως background.
Τhanx για την παρέμβαση δοκησίσοφη. Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι προσωπικό: έχεις πάει καθόλου κατεχόμενα και συναναστραφεί/συζητήσει με τον κόσμο εκεί; Καλό απόγευμα.
Αν νιώθετε ότι περιεχόμενο του ιστολογίου προσβάλει με οιονδήποτε τρόπο τις θρησκευτικές/πολιτικές/lifestyle και άλλες πεποιθήσεις σας, here is a kleenex.
10 σχόλια:
Respect.
De ton arxiepiskopo re! En empike ston kopo na 8kiavasei tin egkyklio, epeidi i3ere ton ypourgo!!
En pou en tou tin ekatsan potte dikoi tou alopws.
ήταν πολλά ωραίο.θενκς που μας το έδειξες.
ε τζιαι πίου ρε αρχιεπίσκοπε που εννα πεις στα μωρά να τα κάψουν. κύριελέησον μα έντα ύφος εν τούτο, ποιος νομίζει ότι ένι;
Δημοτικό Λατσίων!
συγνώμη τζιήντην πρώτη δασκάλα έθαψεν την όξα;
τζιαι ο μικελλίδης φάνηκε αμήχανος. σάννα όντως να μην είχε απάντηση.
θα ήθελα να τα δω τα βιβλία των κατεχομένων πάντως. και τούρκικα. είμαι περίεργη.
α ρε ασυγχώρητη... έκαμες πολύ καλά που το έβαλες... μιλήσαν όλοι... μίλησε τζαι ο αρχιεπίσκοπος...
τι να πεις... εν πολλά που πρέπει να αλλάξουν και να κάτσουν ούλοι κάτω να τα συζητήσουν διαφορετικά ενα θυμώσει ο αρχιεπίσκοπος τζαι ενά μας κάνει τέττε
Ωωω τι έγινε προασπιστές της δημοκρατίας και της ελευθερίας του λόγου; Ο αρχιεπίσκοπος τζαι ο ΚΑΘΕ πολίτης εν δικαιούται να μιλά;
Μόνο για την επανένωση και την νεα τάξη μπορούμε να μιλούμε;
Νομίζω ειλικρινά πως αν ζούσαστε επί δευτέρου παγκοσμίου ο Χίτλερ και ο Στάλιν(που είναι και πιο κοντά στην ιδεολογία σας) θα σας είχε σίγουρα για συμβούλους του.
Τα τουρκικά βιβλία κυρά μου γράφουν ότι στην Κύπρο έγινε ειρηνευτική επιχείρηση, ότι το αιγαίο είναι υπό ελληνική "κατοχή" και ότι ο Όμηρος ήταν τούρκος. Εμείς να τα αλλάξουμε ούλλα, να τα παραγράψουμε, να τα ξεχάσουμε οι αδελφοί όμως όχι!
"Θα πούμε στα παιδιά να κάψουν τα βιβλία". Priceless.. :)
Τα δικά μας βιβλία γράφουν 2 σελίδες για την περίοδο 60-74. Priceless.
Προς ανώνυμους-κασσάνδρες,επροσέξετε ότι ένεν εγώ που έκαμα την εκπομπή ρε παιθκιά έννεν; Τι να τον κάμω τον Στάλιν. Κοτζαμ αρχιεπίσκοπο της ιεράς εξέτασης έχουμε δαμέ.
Κάψτε τα όοολααα, κάψτε τα όοοολααα.
μικρή διόρθωση:εν να τα "πετάξουν"που είπε
Ναι έχεις δίκιο. Να τα πετάξουν που είπεν.
Στο ρεπορτάζ υπήρχε πόλωση. Ήταν φανερό :
α) από το άνισο δείγμα διδασκαλίας ενθεν και ένθεν . Δεν μπορείς από τη μια να παρουσιάζεις καθηγητή λυκείου και από την άλλη δασκαλούα των πρώτων τάξεων του δημοτικού.
β) δεν επιχειρήθηκε από την δημοσιογράφο επιμελώς καμιά αναφορά στα γεγονότα όπως έλαβαν χώρα.
γ) δεν ισχύει αυτό που είπε ο τουρκοκύπριος καθηγητής ότι ο ελληνοκύπριοι το 1960 ήταν οι τριπλάσιοι από τους τουρκοκύπριους. Ήταν οι πενταπλάσιοι.
δ) Δεν έγινε παρουσίαση, των αντιμαχώμενων σημείων στα δύο βιβλία, έστω και δειγματολειπτικά.
ε) Δεν μας είπαν συγκεκριμένα ποια σημεία άλλαξαν. Το "δεν φταίνε μόνο οι ελληνοκύπριοι αλλά και μεις" δεν μου αρκεί. Και σημειωτέον ότι στα δικά μας βιβλία ποτέ δεν χρεώνουμε τίποτε στους τουρκοκύπριους αλλά τα ρίχνουμε ( και σωστά) στα διχοτομικά σχέδια της Τουρκίας. Και η εισβολή στην οποία αναφερόταν η δασκάλα των Λατσιών έγινε από τους Τούρκους. Ι τι το κακό να μαθαίνουν οι μαθητές το κακό που προκαλεί ο ιμπεριαλισμός μιας επεκτατικής χώρας;)
στ)Οι διαφωνίες έρογλου τον οποίο αναφέρουν ως αντιφρονούντα δεν μπορούν να είναι οι αντίστοιχοι του Μίκελλίδη (του δασκάλου) ή του αρχιεπισκόπου. Έπρεπε να μας πουν την στάση του ψευδοΜικελλίδη τους και του μουφτή τους.
Αυτά με μια πρώτη "θέαση" και μια κριτική ματιά.
Καλό σας απόγευμα.
Χμμμ. Εν νομίζω η δημοσιογράφος να πήρε θέση με τρόπο που να εκτίθεται η δασκάλα στα Λατσιά. Απλά μάλλον ήθελε να δείξει ότι περιοριζόμαστε κυρίως στο γεγονός της εισβολής χωρίς να αναφερόμαστε σε τι επροηγήθηκε και με έμφαση στις "δικές μας" απώλειες. Το πρόβλημα είναι ότι συνήθως αναφερόμαστε ΜΟΝΟ στην ιμπεριαλιστική τάση της Τουρκίας, διά της μεθόδου της μπαμπουλοποίησης (Εγώ τι θυμούμαι από το σχολείο: Λέμε μια καλή μέρα έγινε το πραξικόπημα, η Τουρκία ηύρε την ευκαιρία και έκανε εισβολή στην Κύπρο με αποτέλεσμα την προσφυγοποίηση τους αγνοουμένους και τις περιουσίες μας. Δείχνουμε φωτογραφίες φρίκης και πόνου. Η τάξη φορτίζεται με συναισθήματα λύπης και αισθήματα μίσους απέναντι στον κατακτητή. Οτιδήποτε έχει το συνθετικό τουρκο- στο υπόλοιπο της ζωής τους, τους προκαλεί αμηχανία μέχρι και απέχθεια.)
Όσον αφορά για το λύκειο και το δημοτικό, ίσως να μεν τους εδιούσαν άδεια να παν. Η ιστορία νομίζω είτε δημοτικό είτε λύκειο έτσι και αλλιώς έχει αναφορές μεταξύ 60-74 πολύ περιορισμένες (εγώ ετοίμασα ειδικό υλικό γιατί στις μικρές τάξεις εκτός από το Δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι δεν υπάρχει πουθενά αλλού αναφορά στα γεγονότα).
Έχεις δίκιο ότι έπρεπε να μιλήσουν στον εκπρόσωπο των τουρκοκυπρίων δασκάλων. Πάντως ο εκπρόσωπος τους ήταν στην τελευταία παγκύπρια συνδιάσκεψη της ΠΟΕΔ πριν τα χριστούγεννα και έκαμε και χαιρετισμό, οπότε ίσως έγινε από παράλειψη της δημοσιογράφου ή εν εμπορούσαν να του μιλήσουν για κάποιο λόγο. Όσον αφορά του μουφτή τους, από ότι ξέρω οι τουρκοκύπριοι εν διούν τόση σημασία στα λεγόμενα εκπροσώπων θρησκευμάτων, μεν σου πω καθόλου.
Εγώ έβαλα το συγκεκριμένο βίντεο γιατί θέλω να μάθω, όσο μπορώ, τι ακούγεται και τι λέγεται από την "άλλη" πλευρά ιδιαίτερα από μέσα μη κυπριακά, επειδή είμαι εκπαιδευτικός. Επήρα και το μπόνους δωράκι του αρχιεπισκόπου βέβαια που μου εκρέμασεν τη σαούνα ως κάτω:P Νομίζω είναι μια καλή πηγή για προβληματισμό όλων μας, ανεξαρτήτως background.
Τhanx για την παρέμβαση δοκησίσοφη. Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι προσωπικό: έχεις πάει καθόλου κατεχόμενα και συναναστραφεί/συζητήσει με τον κόσμο εκεί; Καλό απόγευμα.
Δεν έχω πάει αλλά έχω συναναστραφεί και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί νιώθεις την ανάγκη να με ρωτήσεις αυτό το πράγμα.
Δημοσίευση σχολίου