Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

What is love?

baby don't hurt me, don't hurt me...

no more...


Πραγματικά , όποτε έχω Kiss στο ραδιόφωνο του αυτοκινήτου I get the chills. Με τη φιλενάδα μου πάντα λέμε την ίδια κουβέντα: "Εν έσιει λάθος το πρόγραμμα του Κiss".

Τις προάλλες έβαλα τόσο δυνατά την ένταση που ενόμισα ότι θα τσακρίσουν τα τζάμια σε κάποια φάση.

Ήρτεν μου στα φανάρια, να κατεβώ κάτω και να χορέψω. Αρκέστηκα στο να σούσω λίον πάνω κάτω το κεφάλι μου.

Η μουσική των 90's, της εφηβείας μου, μου προκαλεί πάντα ενθουσιασμό και παράλληλα μια τρομερή συγκίνηση. Νιώθω προς στιγμής εκείνη τη ξεγνοιασιά που σου προκαλεί η ιδέα ότι το καλοκαίρι δεν θα τελειώσει ποτέ, που σου γεννά ένα όμορφο, σχετικά δροσερό ηλιοβασίλεμα του Οκτώβρη ή το απόγευμα της Παρασκευής, που σου θυμίζει τη θέα της αλουμινένιας πόρτας της κουζίνας του πατρικού σου μετά από το σχολείο.



16 σχόλια:

astronaftis είπε...

κι εγώ μόνο kiss ακούω κα μου ξυπνούν οι μνήμες. να έλειπαν μόνο τόσες διαφημίσεις και το επαναλαμβανόμενο πρόγραμμα...

Sike είπε...

tzi egw opote to valw paizei tin idia palia rockombalanda (diafevgei mou twra poia - scorpions maybe?) tziai allassw stathmo. Oson wraio kai na einai ena programma, ama katalavw oti en to idio cd ksana tziai ksana pou paizei tzi oti en eshei athropo tziame pou pisw, ksenerwnw. Niwthw oti akouw Dead Radio :Z

alla haddaway akousa ki egw prosfata kai enthousiastika - life... life.. life is never gonna be the same...

Ασυγχώρητη είπε...

Καλημέρα σας παιδιά!

Όντως είναι συχνά επαναλαμβανόμενο το πρόγραμμα, αλλά σε γενικές γραμμές εν με ενοχλεί. Παρά "μουσικούς παραγωγούς" που λαλούν λαφαζανιές την παραπάνω ώρα προτιμώ να παίζει cd. :P

Οι διαφημίσεις εν σπαστικές πολλά, ναι!

Θυμάστε το radio one? :D

astronaftis είπε...

106 fm! τωρά πήρε το κανάλι 6 τη συχνότητα. ήταν άπαιχτος σταθμός. και ναι παρά να μιλούν καλύτερα έτσι!

Ασυγχώρητη είπε...

Νυχτερινέ ποδηλάτη είχα κασετόφωνο και έγραφα σε κασέτες το πρόγραμμα του 106! Έχω τες ακόμα στο πατρικό μου φυλάμενες.

Ξέρεις ποιος εν με επείραζε ποττέ να τον ακούω; Ο Frank Ferre. Άρεσκε μου πάρα πολλά. He knew his music.

astronaftis είπε...

τότε ρίξε μια ματιά εδώ . στο kiss fm δεν ήταν;

Ασυγχώρητη είπε...

Ναι ναι στον kiss. Μάλιστα! Κάμνει εκπομπή στο σφαίρα ώστε! Δεν το ήξερα... Ωραίο το ποστ σου. Και ναι, μερικά τραγούδια σαν αυτά που έβαλες ανοίγουν τρύπες!

Sike είπε...

aah Frank. Akoua polla tin rock ekpombin tou tote... alopws en eksanakame rock ekpombi... Ethkiavasa prosfata synenteuksi tou opou orthws elege oti "mborw na kamw programma me opoio eidos mousikis theleis je na nomizeis oti eimai kathigitis sto eidos jeino"- kati tethkoio.

pou ypografoume gia na stamatisoun ta kathe logis vlakakia na miloun sto radio?
eshei enan o deejay eidika, mono pou akouw ti fwni tou allassw AYTOKINHTO

astronaftis είπε...

θενκ γιου ασυγχώρητη μου :)

postbabylon είπε...

:-) eimasten seiraes asygxoriti.

Thn idia sizitisi gia ton ferre eixa thn me to podhlath:-)

Ασυγχώρητη είπε...

Sike hahahaha..αλλάζω αυτοκίνητο. :D E τι να κάμουμε μάνα μου, προσπαθούν και εκείνα τα παιδιά του ραδίου να κάμουν τη δουλειά τους (make our ears bleed). Έχει αυτογνωσία ο Frank πάντως.

Νυχτερινέ ποδηλάτη τίποτε καλέ :)

Postbabylon το πρόσεξα το πρόσεξα :) Σειρά ε σειρά!

Neerie είπε...

έβαλλα το τζι εγώ παλιά αλλά ενευρίαζα που τες διαφημίσεις...

η δεκαετία του 90 είναι τοπ!!
έκαμα τζι εγώ κάποτε πρόγραμμα με τραγούδια 90'ς σ' ένα ιντερνοσταθμό του χαμού... η εμπειρία όμως τζαι μόνο ήταν αξεπέραστη!!

Ασυγχώρητη είπε...

Νeerie it is top isnt it??

Έκαμες και dj του διαδικτύου ώστεεεεε...

Neerie είπε...

μεν φανταστείς, τρία προγράμαμτα μόνο... τζι εν εμίλουν στο μικρόφωνο, αντρέπουμουν, επίντωννα τα τραγούδια το ένα πίσω που το άλλο

αλλά νομίζω έχω το, θα ήθελα πολλά να ξανακάμω TOOOOP!

Viper95 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Andreas Theopemptou είπε...

Frank Ferre en epezetoun. Ekama record athimoume ena ultimate show pou ekame ston Kiss tes teleftees meres tou 1999. Ta kallitera traouthkia tou aiona. Theikes ekpompes.

Ti tes ekama tes kasettes jines?

Also en eimai stalker twn paliwn posts aplos poskollioume sti douleia!

Also, epidi en palio touto to post en na to pw. Esasen o Kiss me tes epanalipseis tou. To provlima twra en oti athimate ena traoudi gia mia eftoma je paizei to 100 fores mes jini tin eftoma. Tin proti fora pou to akoueis laleis aaaalaaa touuu intampo athimithike. Tin 100 thelis na pextis.

Episis, rezili aman eshis stin diapaso ton Kiss sta fota giati akoues kserogo Scorpion, Bon Jovi je meta na paizei Pink.