Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Τα ωραία της δουλειάς

Πριν ολίγες μέρες, όταν κάναμε εκλογές για το μαθητικό συμβούλιο στην τάξη, έδωσα μερικές συμβουλές στους παίδες μου του στυλ: "Φροντίστε να ψηφίσετε και τον εαυτό σας".

Και παίρνω το πρώτο ψηφοδέλτιο να διαβάσω τις ψήφους:

"Μαρίτσα (ο εαυτός μου)
Μάριος
Αντρούλλα
Κώτσιος"

------------------------------

Σήμερα το διάλειμμα έρκεται μια μαθήτρια τζιαι λαλεί ενός συνάδελφου:

-Κυρίε, πε εφτά.
-Εφτά.
- Η κκελλέ σου παταρία.
-...

------------------------------

Τις προάλλες εγράψαμεν ποίημα βασισμένο στο τραγούδι το Δ. Μητσοτάκη που τραγουδά με τις κόρες του, το "Αν".

Τα πετυχημένα τα οποία χειροκροτήθηκαν:

"Αν, αν ήταν τα φασόλια παστουρμάς,
αν έκοφκεν τους σκόρτους ο παπάς"

"Αν, αν ήταν η μαμά μου Κατγουμάν,
αν είχαν όλοι οι κάττοι μου να φαν"

"Αν, αν είχα δέκα σκύλους ντόπερμαν,
αν έτρωγα μαζί με τον Μπατμάν"

Μάνα μου τα δημιουργικά μου!!

Ήθελα πάρα πολλά να τους πω κάποια φάση "Αν, αν είχε η γιαγιά μου ρουλεμάν" αλλά εσυγκρατήθηκα. Χαχαχα.. Επεράσαμεν πολλά ωραία τούτην την εβδομάδα.

8 σχόλια:

postbabylon είπε...

ahahahahahaaaa efyres me!

osr είπε...

ο ξενέρωτος της παρέας έχει μια ερώτηση

μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί κατά τη γνώμη σου γίνονται εκλογές πχ στην πρώτη δημοτικού και γενικά στο δημοτικό

με πρόεδρο αντιπρόεδρο κλπ;

Ασυγχώρητη είπε...

Postbabylon τζαι εγώ γελώ πολλά άμαν συμβαίνουν τζαι μετά που τα ξανασκέφτουμαι!

osr, είναι μια δραστηριότητα που στοχεύει στην καλλιέργεια της ενεργού πολιτότητας, το γνωστό "γίνομαι καλός πολίτης". Τα παιδιά της πρώτης μαθαίνουν και για κλάσματα και για το καρτεσιανό γινόμενο και για την τρύπα του όζοντος. Οι έννοιες και οι δεξιότητες που θέλουμε να καλλιεργήσουμε είναι κάτι που επαναλαμβάνεται από την πρώτη ως την έκτη, και ανάλογα με το γνωστικό επίπεδο των μαθητών έχουν μια διαβάθμιση δυσκολίας. Τα μαθητικά συμβούλια είναι μια ευκαιρία για έκφραση απόψεων, καλλιέργεια υπευθυνότητας και πρωτοβουλίας εκ μέρους των παιδιών. Αυτάαα.

osr είπε...

δεν θα ήταν καλύτερα πχ να μαθαίνουν τα παιδιά ότι τις αποφάσεις πρέπει να τις παίρνουν όλοι μαζί αντί να έχουν έναν πρόεδρο κλπ αντιπροσώπους τάχα, για να αποφασίζουν αυτοί χωρίς αυτούς

λέω εγώ τώρα.....

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα! (ο εαυτός μου!) :Ρ τούτοι οι μιτσιοί να μεν καταλάβουν!
πάντως έχει πολλά ταλέντα το τμήμα τζείνο! "αν είχα 10 σhίλους ντοπερμάν...αν έτρωα μαζί με τον μπατμάν.." εννά το λαλώ..

EaglEye είπε...

hahahahah esi ekseres oti to xristo estavrwsan ton oi egglezoi i oti o xristos epnikse to fidi san itan mes sto stavlo neogennitos????oi ekseres to???

Ασυγχώρητη είπε...

osr, το μαθητικό συμβούλιο, τουλάχιστον της δικής μου τάξης, όταν θα πάρει κάποιες αποφάσεις περνά τες από την ολομέλεια και η ολομέλεια της ψηφίζει ή τις καταψηφίζει. Επίσης κάθε εβδομάδα ζητούν από την ολομέλεια εισηγήσεις ή προβληματισμούς για συγκεκριμένα θέματα. Εννοείται ότι οι αντιπρόσωποι δεν αποφασίζουν χωρίς αυτούς. Και εννοείται ότι ο ρόλος τους είναι συντονιστικός και εκτελεστικός όταν πλέον παρθεί μια απόφαση ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.

Τωρά τι θέλεις να κάμουμε μες τούντο ποστ; Κριτική της εφαρμοφής συγκεκριμένων πολιτικών συστημάτων στην Κύπρο ή άλλες χώρες; Εμείς φίλε μου στην τάξη μας έχουμε δημοκρατία με αντιπροσώπους που δουλεύκει. :)

Peripextra έχει 2-3 μέρες σιγοτραγουδώ τα δίστιχα που εγράψαν!

Eagleye αχαχαχα τούτο με το φίδι εν το ήξερα!! Μα δε δημιουργικότητα όμως α!!

Leni είπε...

Χαχα τα μωρά χάνουν!!