Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Κάρβουνα παντού

Στην Κύπρο το σπίτι μας ναν γυαλλί, να τρώμεν που χαμέ ένα πράμα, τζαι η κοινόχρηστοι χώροι σκουπιδότοποι.

Εχτές πάλε εμάζεψα που το κηπούι το πλαϊνό της πολυκατοικίας κάρβουνα της φουκούς κάποιου μεζετζή ένοικου. Έπιασα τη σκούπα, το φτυάρι τζαι εμάζευκα που τα λασάνια κάρβουνα άλλων. Και στημένες λεμονόκουπες.

Πέτε μου πόσο χωρκάτικο είναι να μαζεύκεις κάρβουνα φουκούς άλλων;

Έστειλα τους ούλλους ένα sms και τους παρακάλεσα ευγενικά να μαζεύκουν τα κάρβουνα τους εφόσον τελειώσουν. Ασπούμεν ένεν πολλά γελοίο να λαλείς κάποιου "Σε παρακαλώ σύναε τα κάρβουνα σου;" ΓΙΕ ΜΟΥ ΕΝ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΕΝΤΖΕΝ ΚΟΛΛΕΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ.

Αλλά τζείνο που θέλω να κάμω μιαν μέρα είναι να φατσίσω την πόρτα του χαρρρραμοφφφάη του πουστιοππεζέβεγκου που τα σύρνει, ώσπου να γαιματώσουν οι αρθρώσεις των σιερκών μου τζαι να του τα σιονώσω μες το σπίτι του.

Στο σχολείο εν ο κάλαθος τζαι γυρόν του καμιά δεκαπενταρκά αλουμινόχαρτα τζαι πατημένοι χυμοί.

Πραγματικά γιατί τόσο σαγλιλλίκκι;

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

επειδή έτσι εμάθαν. τζιαι άμαν τους πεις τίποτε φκάλλουν σε τζιαι πελλό! προχτές μια κορούα έσυρε κάτι χαμέ τζιαι λαλώ της: "ΚΟΡΗ!!!"
τζιαι τι μου λαλεί; "ου εξίασα ότι είσαι εσύ δαμέ! τώρα να το πιάω.." -.-

Ασυγχώρητη είπε...

Λάβλι! Εμένα είπε μου μια φορά ένας "Πιάστο εσού".

Moonlight είπε...

Πέτε μου πόσο χωρκάτικο είναι να μαζεύκεις κάρβουνα φουκούς άλλων;

καθόλου, χωρκάτικο εν το ότι επέταξε τα χαμέ ο άλλος εξ' αρχής

εγώ έκαμνα το στο σχολείο για να σπάσω τα νεύρα μιας συμμαθήτριάς μου. "εσυγίριζα τζιόλας το κουτί του χυμού σε κάποιο πεζουλούδι κλπ.

αν δεν το έπιαννε τζίνη, εννοειται ότι το έπιαννα, αλλά είχε χάζη που εσhίζετουν!

(είχε τζαι τζίνη ocd σαν την περιπαίχτρα που πάνω)

τέσπα. είμαστε χώρκατοι, ναι.

Rania είπε...

επειδή εμάθαν τα μωρά να βουρούν που πίσω τους οι μαμάδες τους να τα συνάουν...γιαυτό..

εγώ μια φορά έβαλα τα άπλυτα πιάτα μες το δωμάτιο του συγκάτοικου μου! για 3-4 μέρες εν είχαμε πιάτα ώσπου να τα πλύνει!!

Leni είπε...

Όντως, νομίζω η καλύτερη τεχνική είναι να τα σύρνεις μες στην πάγνη του άλλου που τα έσυρε. Μπαίνω σε πολλά μεγάλο πειρασμό να το κάμω ειδικά σε τζείνους που σύρνουν ποτσίαρα μες στους δρόμους. Φυσικά ο Επίτροπος είπε μου ότι έκαμεν το μια φορά τζαι έκατσεν τον του βούρου ο άλλος :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Υour own article feаturеѕ соnfirmeԁ
benefіcial tо myѕelf. It’s quite eduсationаl anԁ you're simply naturally really knowledgeable of this type. You have opened up my eyes for you to numerous opinion of this particular subject together with intriguing and reliable content material.

Check out my homepage - codeine
Feel free to visit my web blog buy codeine